به گوش هایت اعتماد کن ؛ برترین سرویس های مبتنی بر صوت

به گوش هایت اعتماد کن ؛ برترین سرویس های مبتنی بر صوت

در این دنیای پرازدحام شاید شنوایی تنها حسی باشد که هنوز در اختیار خودمان باقی‌ مانده است. روزانه هزاران تصویر ناخواسته می‌بینیم، بوهای ناخواسته به مشام‌مان می‌خورد، اشیایی را لمس می‌کنیم که خوشایند نیست. اما همچنان کافی است هدفون را درون گوش‌مان بگذاریم تا تمام دنیای اطراف‌مان در ما غرق شود و از همین دو گوشی بر جهان‌مان حکمفرمایی کنیم. می‌توانیم به یک موسیقی دل‌انگیز پیانو گوش دهیم یا هیجان‌مان را با موسیقی هاردراک تخلیه کنیم.

ادامه مطلب

۱۰ ابزار برای بهتر ساختن بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۶

۱۰ ابزار برای بهتر ساختن بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۶

بازاریابی محتوا شیوه‌ای جدید برای فروش محصول یا ارائه‌ی خدمات است. در این روش بازاریاب مستقیما شروع به معرفی محصول نمی‌کند؛ بلکه اطلاعات مورد علاقه‌ی مشتری در زمینه‌های مختلف را در اختیار او قرار می‌دهد و در حاشیه، محصول یا سرویس خود را ارائه می‌دهد. در این میان ابزارهایی در فضای آنلاین ایجاد شده‌اند که به بازاریابان در خلق محتوای مناسب کمک کنند.

ادامه مطلب

هکرها و نقاش ها ؛ اثری از پائول گراهام

هکرها و نقاش ها ؛ اثری از پائول گراهام

پائول گراهام، قبل از هر چیزی یک هکر است. البته هکر، نه به معنای یک تخریب‌گر، بلکه به معنای شخصی با قدرتی فوق‌العاده در برنامه‌نویسی و طرز فکری قدرتمند. او از قدیمی‌های میدان وب است و تاثیرگذاری بالایی در اکوسیستم استارتاپی جهان دارد و بهمین واسطه او را می‌توان معمار بسیاری از پایه‌های فرهنگ وب دانست. 

ادامه مطلب

تاریخ‌ سازترین هکرهای کلاه سیاه در جهان

تاریخ‌ سازترین هکرهای کلاه سیاه در جهان

ما در عصر کنونی بیش از هر چیزی از اینترنت استفاده می‌کنیم، تمام کارهای خود را با آن سروسامان می‌دهیم و احساس راحتی می‌کنیم؛ اما همزمان ترس مبهمی نیز در وجود ما رخنه کرده، ترسی که به هنگام شنیدن کلماتی مثل حریم خصوصی، اطلاعات، جاسوسی و یا هک بیش از پیش درکش می‌کنیم.

ادامه مطلب

نکات طلایی تجارت الکترونیکی در سال ۲۰۱۵

نکات طلایی تجارت الکترونیکی در سال ۲۰۱۵

سال به سال به گستره‌ و نفوذ تجارت الکترونیکی در زندگی روزمره‌ی ما افزوده می‌شود. اگر تا چند سال پیش، تجارت الکترونیکی تنها در حد یک مفهوم جدید در کتاب‌ ها یا مقاله‌ ها مورد بحث قرار می‌گرفت، اکنون خیلی‌ ها، اعم از صاحبان مشاغل و مصرف‌کننده‌ ها، به‌صورت روزانه با آن سر و کار دارند. ‌آمارهای مختلف نشان می‌دهد که تجارت الکترونیک و به‌خصوص خرید اینترنتی، در سال‌ های آینده به رشد خود آماده داده و به بخشی جدایی‌ ناپذیر از سبک زندگی مردم تبدیل می‌شود.

ادامه مطلب

مروری بر روش های ترکشن یا جذب مشتری در استارتاپ ها

مروری بر روش های ترکشن یا جذب مشتری در استارتاپ ها

پائول گراهام، بنیانگذار شتابدهنده Y-Combinator می گوید: «استارتاپ شرکتی است که برای رشد سریع ایجاد شده است. صرفا هر شرکت نوپایی استارتاپ نیست. حتی اینکه کسب و کارتان بر بستر فناوری باشد یا جذب سرمایه کنید هم شما را استارتاپ نمی کند. تنها شاخصه مهم برای یک استارتاپ، رشد سریع است. هر چیز دیگری در ادامه رشد معنا پیدا می کند.»

ادامه مطلب

اشتراک‌ گذاری

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

 نمونه کارها